неділю, 13 жовтня 2013 р.

Модуль 6. Маркетинг. Робота з документами в офісних програмах.

Цікаво переходити від дещо абстрактних міркувань до конкретних цифр!

 В цьому модулі я навчилась створювати таблицю початкових витрат підприємства: разових та щомісячних, планувати річні витрати на власну справу, створювати діаграму витрат. Також працювати з Google-презентацією та створювати маркетингову стратегію.

Найважчим було спланувати реалістично.
Найлегше - описувати сильні сторони власної стратегії.

Отже, обрано бізнес - створення крамниці жіночих суконь "My little black dress..".

Початкові витрати мого бізнесу склали 23 810 грн. З них найбільший відсоток витрат припадає на закупівлю суконь. Середня ціна однієї сукні буде 269 грн. При ціноутворенні корисним методом є метод "витрати-плюс" та стратегія міцного проникнення.

Найбільше сподобалось завдання про підрахунок витрат та розробляти маркетингову стратегію.

Жінки вибирають сукню прискіпливіше, ніж чоловіків!

Завітайте до крамниці "My little black dress"!



 

Немає коментарів:

Дописати коментар