Цікаво переходити від дещо абстрактних міркувань до конкретних цифр!
В цьому модулі я навчилась створювати таблицю початкових витрат підприємства: разових та щомісячних, планувати річні витрати на власну справу, створювати діаграму витрат. Також працювати з Google-презентацією та створювати маркетингову стратегію.
Найважчим було спланувати реалістично.
Найлегше - описувати сильні сторони власної стратегії.
Отже, обрано бізнес - створення крамниці жіночих суконь "My little black dress..".
Початкові витрати мого бізнесу склали 23 810 грн. З них найбільший відсоток витрат припадає на закупівлю суконь. Середня ціна однієї сукні буде 269 грн. При ціноутворенні корисним методом є метод "витрати-плюс" та стратегія міцного проникнення.
Найбільше сподобалось завдання про підрахунок витрат та розробляти маркетингову стратегію.
Немає коментарів:
Дописати коментар